Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Spring in Athens....

Η άνοιξη είναι εδώ, έξω από το παράθυρο μου και μου χαμογελάει. Και δεν είναι απίστευτο πόσο πολύ φτιάχνουν τα κέφια όλων μας με τις πρώτες λιακάδες και πόσο ο καιρός βοηθάει να τα βλέπουμε και να τα αντιμετωπίζουμε όλα πιο αισιόδοξα και πιο χαλαρά? Λίγο νωρίτερα, την ώρα που έτρεχα πανικόβλητη να προλάβω να τελειώσω τις πρώτες δουλειές της μέρας μια που η εβδομάδα που μόλις ξεκίνησε είναι της τρέλας, χάζευα τον κόσμο που έχει ήδη αρχίσει να γεμίζει τα ξύλινα decks των καφέ του Νέου Ψυχικού... Τραπεζάκια έξω που έλεγε και ο Σαββόπουλος και του έλληνα ο τράχηλος κρίση δεν υποφέρει, πάει και τελείωσε...
Για μένα πάλι, άνοιξη σημαίνει αλλαγές. Πέρα από το mood μου που χυπάει τρελές ροζ αποχρώσεις, φέτος αποφάσισα να ακολουθήσω τις προτροπές των φιλενάδων μου και να αρχίσω να φοράω αντηλιακή κρέμα προσώπου. Ανακάλυψα πρόσφατα την σειρά Symmetria και έχω ενθουσιαστεί. Όχι μόνο από την αντηλιακή αλλά και από τις κρέμες ημέρας και νύχτας - τις δοκίμασα όταν μου έφερε ο Μάνος ένα σετ- δείγμα που του έδωσαν σε κάποια εκδήλωση και μου άρεσε πάρα πολύ η διαφορά που είδα στο πρόσωπο μου- και μόλις τελειώσω αυτές που χρησιμοποιώ τώρα - που είναι η επίσης εξαιρετική σειρά LX της Shiseido- θα πάω για e-shopping.




Η δεύτερη αλλαγή της σεζόν είναι η τσάντα. Τον χειμώνα, ειδικά τα πρωινά, δεν κρατάω καθόλου. Παρόλο που μπαίνω στον πειρασμό, επειδή κυκλοφορώ μονίμως με βελουτέ φόρμες προσπαθώ να αποφύγω τον συνδυασμό Juicy-Louis Vuitton ή κάτι σχετικό, για τον οποίο κάναμε μεγάλη κουβέντα διανθισμένη με πολύ γέλιο χτες το απόγευμα με τον αγαπημένο μου Μιχάλη Μιχαήλ, μια που φοριέται πολύ στα νότια προάστια. Οπότε συνήθως ρίχνω τα απαραίτητα - λεφτά, zirtec, γυαλιά, χαρτομάντηλα- χύμα στις τσέπες των μπουφάν και των παλτών μου και έχω και τα χέρια μου ελεύθερα για να κουβαλάω τις σακούλες των super markets ή την ομπρέλα μου αν χρειαστεί. Για την άνοιξη όμως - και για το καλοκαίρι άλλωστε- έχω την τέλεια τσάντα. Που είναι πλαστική με χερούλια από bamboo της Peggy V. Milan, την έχω αγοράσει χρόνια τώρα από το Soho-Soho και δεν χωράει μόνο όλα μου τα υπάρχοντα, αλλά ταιριάζει και με όλα μου τα ρούχα. Και είναι και αθάνατη μια που με ένα απλό πέρασμα με ένα Vetex γίνεται σαν καινούρια. Έψαξα στο Internet να βρω το site της εταιρίας αλλά δεν τα κατάφερα, το μόνο σχετικό που βρήκα ήταν αυτό.. Δεν ξέρω αν έχουν σταματήσει να βγαίνουν, θα ήταν κρίμα. Ήταν πολύ ακριβές τσάντες βέβαια τότε, νομίζω πως την είχα πληρώσει γύρω στα 300 ευρώ πριν από τουλάχιστον οκτώ χρόνια που ήταν πολλά λεφτά για μια πλαστική τσάντα, αλλά τα σχέδια ήταν μοναδικά και αριθμημένα και είχες την δυνατότητα επειδή τα χερούλια μπαινο-βγαίνουν να αλλάζεις σχήματα και ποιότητες... Όπως και να έχει όμως, μιλάμε για τεράστια απόσβεση μια που την χρησιμοποιώ από τότε κάθε χρόνο και εξακολουθεί να κάνει την ίδια εντύπωση...:)




Μετά είναι τα μαλλιά.. Που όταν πιάσουν οι λιακάδες τα θέλω ανέμελα. Που σημαίνει πως σταματάω τα κομμωτήρια και τα ισιώματα, τα λούζω μέρα παρά μέρα - αυτή την εποχή με την καταπληκτική σειρά Sheer Blonde του John Frieda που έφερα από το Λονδίνο- τα σκουπίζω καλά με μια πετσέτα , μετά βάζω στις άκρες πότε το μετάξι της Biosilk και πότε την κερατίνη της σειράς Coppola και τα αφήνω να στεγνώσουν μόνα τους και να σχηματίσουν τις φυσικές τους μπούκλες. Το αποτέλεσμα είναι υπέροχο, ειδικά τώρα που τα μαλλιά μου είναι πιο υγιή από ποτέ μετά την θεραπεία με αμπούλες κερατίνης που έκανα  στον λατρεμένο Βαγγέλη Χατζή.




Τέλος, την άνοιξη αλλάζω γυαλιά ηλίου. Μέχρι να βρω το καινούριο ζευγάρι που θα μου κλέψει την καρδιά, θα φοράω αυτά τα υπέροχα ροζ που μου φτιάχνουν το κέφι μόνο που τα βλέπω. Είναι επίσης παλιά, πρέπει να τα έχω τέσσερα χρόνια ήδη αν όχι παραπάνω, αλλά παρόλο που αγοράζω τουλάχιστον ένα ζευγάρι την σαιζόν, δεν έχω κανένα πρόβλημα να φοράω παλιά μοντέλα. Αρκεί να μου πάνε, να ταιριάζουν με τα ρούχα μου και κυρίως, να ταιριάζουν με το happy mood μου... 




Αυτά για αρχή.. Τις επόμενες μέρες θα ανασύρω από τα πατάρια τα άλλα μου φετίχ - τα μαντήλια που φοράω στα μαλλιά μου, τα starάκια, τα σανδάλια και τα καπέλα- και θα επανέλθω με περισσότερες φωτογραφίες και ιδέες. Προς το παρόν καλημέρα, φιλιά,  και να έχουμε μια υπέροχη εβδομάδα...






Υ.Γ. Και μια που έγραψα για τα γυαλιά ηλίου μου, ας ανεβάσω και μια φωτογραφία που τα φοράω. Είναι από πέρσι βέβαια αλλά δεν πειράζει. Μάλιστα, επειδή με έβαλε για τα καλά στο mood της άνοιξης, θα την περάσω στα profiles μου σε όλα τα social media. :)

9 σχόλια:

  1. Το χειμώνα δεν τον θέλω, θέλω ψάθινο καπέλοοοοο!!!!
    (τραγουδάω, εντάξει;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα λατρεύω αυτά τα post αν και λόγω των οικονομικών μου δεν έχω καμία σχέση με το συγκεκριμένο lifestyle...
    Με ταξιδεύουν ρε παιδί μου!
    Να είσαι πάντα καλά και πάντα "ροζ"...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οκ. Τραβαμε ολοταχως για το καλοκαιρακι....να αναστηθουμε βρε παιδι μου!!! Με το που διαβασα σανταλια και καπελα...αλλαξε η διαθεση! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aχ πότε θάρθει η ώρα να βυθίσουμε τα κορμιά μας στη θαλασσίτσα...
    Αλλά καλές είναι κι αυτές οι λιακάδες!
    Louis και Juicy NEVER!!!
    Juicy και Dior ή Fendi όμως, μάλιστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. I comment here gia xekarfoma. U 're not bad yourself darling. Not bad at all..;) George

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. wintersea@ Μου αρέσει.. Έλα να τραγουδήσουμε μαζί..:))

    Ζ@ Πανέτοιμη από καιρό...:)))

    Παύλος@ Ναι ρε γαμώτο.. Και όλα μοιάζουν καλύτερα..:))

    Νίκη@ Αυτό το lifestyle είναι... last year που έλεγε και η διαφήμιση..:)))

    orfia@ Είδες βρε? Άντε και από αύριο ξεκινάνε και οι καφέδες..:))

    elekat@ Σύντομα ελπίζω...:)))

    George@ Ναι τι να πεις.. Μεσ΄το ξεκάρφωμα είσαι..:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πρώτη μέρα σταράκια for me σήμερα :)πολύ καλή άνοιξη <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή