Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

December.....


" Ο Άρης στον 12ο οίκο σου θα σε κάνει να πιστέψεις (χωρίς καμία απτή απόδειξη φυσικά) πως οι τωρινές συνθήκες της ζωής σου μόνο προς το χειρότερο μπορούν εξελιχθούν και ότι η καλύτερη λύση να κάνεις μια φρέσκια αρχή κάπου πολύ μακριά από όλους και από όλα. Φυσικά και μπορείς να πράξεις το παραπάνω όμως να έχεις στο νου σου πως κάθε πόρτα που κλείνεις τώρα (στην επαγγελματική και ερωτική σου ζωή) κλείνει οριστικά και δεν θα ανοίξει ξανά αν μετά από λίγο καιρό μετανιώσεις για τις αποφάσεις σου. "  Αυτό έγραφε among others το μηνιαίο ωροσκόπιο μου που με περίμενε μόλις άνοιξα το mail μου, για τον Δεκέμβριο.. Και έμεινα να κοιτάζω την οθόνη άναυδη για λίγο γιατί είναι απίστευτο πόσο μέσα πέφτουν και αυτό και το ημερίσιο του Facebook, σε όλα εκτός από ότι έχει να κάνει με λεφτά..:)))

Και φυσικά, οι αποφάσεις της ζωής μας και δη οι σημαντικές δεν μπορούν να βασίζονται στις προγνώσεις των άστρων,αλλά ότι σου μπαίνει λίγο η ιδέα του "μωρέ μπας?", σου μπαίνει. Τι να λέμε τώρα...

Σήμερα όμως ο μήνας έχει 1. Και ο Δεκέμβρης είναι πια εδώ, και η αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα έχει αρχίσει, και πρέπει να κάνουμε focus μόνο στα χαρούμενα, τα αισιόδοξα και τα φωτεινά μέχρι να υποδεχτούμε την καινούρια χρόνια με δόξες και τιμές.. Και από Γενάρη βλέπουμε.. Το ξέρω πως μερικές φορές η τάση μου στο ροζ, η υπερβολική μου αισιοδοξία και η μόνιμη μου ανάγκη για ελευθερία, αλλαγές και περιπέτειες μπορεί να κουράσουν αφάνταστα τους γύρω μου - ειδικά σε περιόδους δύσκολες όπως αυτές που περνάμε- και πως επίσης, μπορεί να με παρασύρουν και να με κάνουν να κυνηγήσω ανεμόμυλους ως άλλος Δον Κιχώτης. Συνήθως όμως με βγάζουν μια χαρά στην απέναντι ακτή, ή τουλάχιστον αυτό έχει δείξει η ιστορία μέχρι σήμερα. Έτσι κι αλλιώς, όπως έλεγε και η Τζέσικα Ράμπιτ στην γνωστή ταινία, δεν φταίω εγώ, είμαι σχεδιασμένη έτσι. Έχω γεννηθεί Σάββατο, μέσα στην καρδιά των Αλκυονίδων ημερών, και έχω μεγαλώσει διαβάζοντας Πολυάννα και πιστεύοντας ακράδαντα πως τα καλύτερα είναι πάντα αυτά που θα έρθουν. 

8 σχόλια:

  1. Η αισιοδοξια σου ειναι θησαυρος για τους φιλους σου και τους αγαπημενους σου, αυτο ξερω εγω και μια χαρα μας βγαζει στην απεναντι οχθη οπως λες! Αυτο δεν σημαινει οτι ζουμε στον κοσμο μας, απλα οι θετικες σκεψεις ειδικα σε περιοδους μαυριλας ειναι αυτο που μας εχει σωσει ουκ ολιγες φορες!!Ας περασουμε τις μερες αυτες με λιγη χαρα βρε αδερφε...αρκετα πια!!Οσο για το ωροσκοπιο..τι να πω...προφητης?Καλμερα και φιλια (να δουμε θα ερθει αυτο το σχολιο σημερα..:-) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συνέχισε έτσι αγαπημένη, μην το βάζεις κάτω με τίποτα, σε φιλώ και σου εύχομαι έναν υπέροχο μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Min masas re xazo. Poia eisai i Mimi kai tha stirixteis sto ti lene oi astrologoi?
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όσο και να το έχουμε εμπεδώσει οτι είσαι η προσωποποίηση της αισιοδοξίας, μια επανάληψη χρονιαρες μερες ειναι σαν επαναληπτικο εμβόλιο! Καλο μηνα αγαπημένο Ευακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για το καλύτερο και το χειρότερο είσαι σχεδιασμένη. Στο τέρμα και τα δύο και όποιον πάρει η χαρά.Ή ο χάρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. I like you......just the way you are!!!
    Multi psi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. orfia@ μια χαρά ήρθε όπως βλέπεις..:) Όσο για την αισιοδξία, ελπίζω και εύχομαι να είναι μεταδοτική..:)))

    Z@ Που την θυμήθηκες την Μιμή καλέ? :)))

    δεσποινάριον@ Μα δεν σας αφήνω να το ξεχάσετε..:)))Φιλάκια πολλά..

    Ανώνυμος@ Με ξέρετε?

    Multi Psi@ Awwww.... Thank you αγαπημένη..:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή